lauantai 8. syyskuuta 2018

Viimeiset kesäräpsyt

Hei taas kaikille!

Pitemmittä puheitta suoraan asiaan! Minulla on vielä muutama kuva kesältä julkaisematta, joten tässä ne nyt tulisivat. Otin nämä pari viikkoa sitten, kun olin käymässä vanhempieni luona.

Aluksi kuvailin Auroraa stock-vaatteissaan eli Pullip Romantic Alicen asussa.








Random pölähdyskuva loppuun :'D Romantic Alicen stock-asu on vaan niin ihana! Voisin pitää sitä Auroralla aina enkä käyttää mitään muita vaatteita... mutta vaatteiden vaihtelu on kivaa, aina ei jaksa katsella samoja!

Otin myös muutaman kuvan Shinistä, joka oli vaihteeksi muissa kuin stock-vaatteissaan. Hänellä on Etsystä ostamani paita (Isulin asusetistä, jonka ostin varmaan jotain kolme vuotta sitten...) ja hiljattain tulleet ihanat reisitaskuhousut myöskin Isulille suunnatusta asusetistä. Isuleille on aika vaikea löytää kivoja vaatteita, mutta olen onnistunut tässä hankkimaan joitakin tosi kivoja asuja! Pitäisi vain saada niitä joskus kuvattuakin :'D





Sellaista tällä kertaa! Nyt sain myös vihdoin ne chipit ja ripset parille nukelle vaihdettua, niin niitä pitäisi varmaan kuvata seuraavaksi. Minulla on myös paljon uusia kivoja vaatteita nukeille ja jonkun peruukinkin olen saattanut vaihtaa, eli kuvattavaa on tavallaan jonossa odottamassa... ja lisäksi minulle on tulossa tässä piakkoin parikin uutta nukkea! Eli niitä varmaankin seuraavalla kerralla. Riippuen siihen, millainen motivaatio minulla on tehdä mitäkin :'D Ainakin jotain kivoja syksykuvia pitää saada, ruskasta on tulossa huikea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti