perjantai 8. kesäkuuta 2018

Heavenly Visitor

Kesäkuu alkoi, minulla alkoivat työt enkä ehtinyt/viitsinyt ulos kuvaamaan :'D Toivottavasti kaunista kesäsäätä piisaisi jatkossa vapaapäivinäni ja saisin aikaiseksi lähteä johonkin kuvaamaan!

Vaikka minulla ei nyt olekaan kivoja kesäisiä ulkokuvia jaettavaksi, on minulla sentään jotain muuta kerrottavaa!


Näitä laatikoita en olekaan ihan hetkeen päässyt näkemään!


Ihanaa isoa kuplamuovia!




Paketista paljastui Isul Souji Okita! ♥

Olen puhunut varmaan kolme vuotta, että aion ostaa Isulin. Aika monta vuotta siinä lopulta meni, että sain oikeasti sellaisen ostettua! :D Tykkään Isuleista, mutta jotenkin ei ole vain koskaan tullut siirrettyä sellaista oikeasti ostoskoriin. Usein, kun olen ollut aikeissa vihdoin hankkia Isulin, olen päätynyt ostamaan jonkun ihan muun nuken. Mutta nyt ei enää tarvitse puhua ostamisesta kun minulla on vihdoin sellainen!

Olen tykännyt Isul Souji Okitasta jo pitkään ja se on yksi suosikkimallejani Isuleista. Onneksi tätä mallia on vielä hyvin saatavilla ja sainkin sen PullipStylesta todella mukavaan hintaan. Tykkään paljon kaikista Shinsengumi -jutuista, joten sikälikin Isul Souji Okita on kyllä ihan "minun" nukkeni :D Souji Okita on siis oikeasti olemassa ollut henkilö, joka oli yksi Shinsengumin kapteeneista. Shinsengumi oli shogunaatin eräänlainen salainen poliisi Japanin Bakumatsu -aikakaudella vähän ennen Meiji-restauraatiota.


Hologrammitarrassa laatikon takapuolella on Pullip Bonita. Tämä oli minusta jotenkin söpö niin piti ottaa kuva :'D



Vielä pakattuna VS ulkona laatikosta. En vielä viitsinyt ottaa tuota otsan muovia pois ettei otsanauha vaan värjää naamapalaa. Haluan muutenkin pitää nuken jonkin aikaa näin stockina ennen kuin vaihdan sille silmät ja peruukin, jotka minulta jo löytyvät omasta takaa. Asu nimittäin vaikuttaa vähän sellaiselta, ettei sitä osaa enää laittaa kunnolla takaisin päälle kun sen on kerran riisunut. Jäin myös kovasti kaipaamaan katanaa! Olisipa sellainen tullut nuken mukana. Yksi Souji Okitan miekoista oli muuten nimeltään Yamatonokami Yasusada.



Tykkään faceupista todella paljon! Nukke on aika myrtsi mutta on sitä myrtsimpiäkin Isuleja :'D Silmät ovat aika "neliömäiset" kuten monilla animesarja-aiheisilla Pullip-nukeilla. Ajattelin muuten tehdä tästä nukesta Sakin ja Suikan pikkuveljen!




On se ihana! ♥ Tykkään tästä nukesta jo nyt todella paljon. En ole vielä ihan varma, minkä nimen hän saa. Ajattelin jättää hänen nimekseen Souji, mutta en ole vielä ihan varma. S-kirjaimella nimi tulee kuitenkin alkamaan, jotta se sointuu hyvin yhteen Sakin ja Suikan kanssa.

Bonus!


Tukka on todella pitkä ja sitä on aika paljon! Se ei myöskään ole musta vaan siinä on mustia ja tosi tummanpunaisia raitoja. Kahta eri kuitua siis sekaisin. Tämä nukke tulee saamaan lyhyen peruukin ja chipit omasta varastosta. Olen myös tilannut Hadekselle uuden peruukin sekä chippejä parille muulle nukelle. Nyt en malta odottaa, että tavarat tulevat ja pääsen muuttelemaan nukkejen ulkonäköä!

Seuraavat postaukset riippuvat ihan töistäni. Minulla on aina monta päivää töitä ja monta päivää vapaata, eli tosi kiva rytmi, joten pitkien vapaiden aikana ehtisi kyllä varmaan vähän kuvailemaankin. Voisi vaikka käydä jossain uudessa paikassa kuvaamassa nyt kun minulla on ison alueen kattava bussikortti! Jollain vapaalla pitää myös ehtiä käydä kotikotona kuvailemassa kesäkukkien ja muiden keskellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti