perjantai 11. elokuuta 2023

Black Rose

 Hei ja hyvää elokuun alkua kaikille!

Olen nyt kesälomalla ja en ole ehtinyt aikaisemmin postailla, koska olen lähinnä mökkeillyt ilman tietokonetta. Olen myös kuvaillut paljon, mutta nyt tässä postauksessa tulee ikävän tuttuun tapaan näitä vanhempia kuvia, mitä en ole aiemmin ehtinyt tänne laittaa :'D

Osallistuin ahkerasti Pullip Suomi -foorumin kesäkuvahaasteeseen ja tässä joitakin kuvia, joita otin sitä varten. Pullip Suomi -foorumi tosiaan lopettaa tässä kuussa toimintansa, mikä vähän harmittaa, mutta onneksi PuSu:n Discord-kanava on mukavasti aktivoitunut ja toiminta siirtyy siis sinne! Itse olen ollut aktiivinen siellä jo alusta saakka.


Orava-Chiika on niin söpö! ♥

Sara oli ollut näissä vaatteissa jo vaikka miten kauan, joten nappasin kuvan ja vaihdoin vihdoin vaatteet...

Tätä nukkea en ole tainnut muistaa esitellä aikaisemmin? Pahoittelen, jos olenkin... joka tapauksessa, tässä on #Licca #rainbow unicorn, jonka sain muutamalla eurolla Mandarakesta. Tämä tuli siis jossain tilauksessani, missä tuli paljon kaikkea muutakin tavaraa samassa. Järkytyin, kun nukke oli päätä pidempi kuin normaali Licca! Minulla oli kuitenkin varastossa ylimääräinen 25 cm Obitsu, jonka vaihdoin sitten tälle nukelle tuon tönkkökropan tilalle ja nyt olen tyytyväinen nukkeen.


Pari Himaria. Tämä(kin) on ollut noissa vaatteissa vähintään viime kesästä asti...

Sitten vähän pidemmän shootin pariin! Ostin Dollfie Dream Rurilleni uusia vaatteita, jotka varmaan vilahtivat jossain postauksessa. Puin sille sitten uuden koulupuvun päälle ja kuvasin tämän shootin nukesta. Tämä on jostain n. 1 kk takaa.

Tuo hame on aivan järkyttävän lyhyt ja olin sen pituudesta aluksi kauhuissani! :'D Tämä asu muuten kuuluu Dollfie Dream Natsukille. Takki ja paita ovat siksi vähän reilun kokoisia, koska Natsukilla taisi olla L-kokoinen rintavarustus ja Rurilla on vain S.




Hameen pituus inspiroi myös pantsushottiin :P







Ärsyttää kun tuo kravatti sojottaa hölmösti ilman takkia mutta minkäs teet :P Tälle nukelle olen ostanut muitakin kivoja asuja, pitäisi vain päästä kuvaamaan niitä sen päällä!

Sitten kuvia yhdestä uudistuneesta nukestani!

Suikalla on ulkonäkökriisejä riittänyt ja silmätkin olen vaihtanut sen sata kertaa. Nyt lähdin kuitenkin tekemään enemmän muutoksia ja hankin nukelle uuden peruukin. Tykkään tästä huomattavasti enemmän kuin edellisestä, joka olikin nukella tosi pitkään! Tässä on paljon parempi väri ja malli. Ihanat glitter-chipit on ostettu täältä ja niiden väri on todella hyvä, paljon parempi kuin edellisten pinkkiin taittava! Jospa minun ei nyt tarvitsisi enää tehdä nukkeen muutoksia, olen tosi tyytyväinen näihin.

Huvittavaa sinänsä, että tämä nukke oli joskus suurin grailini mutta en millään saanut sille luotua itseäni miellyttävää ulkonäköä, mutta toisaalta en halunnut palata stockiinkaan. No, nyt olen onneksi tyytyväinen, vaikka eihän nämä värivalinnat kauhean massasta poikkeavia olekaan :'D









Näiden kuvien ottopäivä n. 1 kk sitten oli tosi kuuma ja aurinkoinen, mutta menin kuvaamaan pihan varjoisimpiin puskiin ja kuviin tulikin sitten ihan erilainen tunnelma!

Tällaista tällä kertaa! Seuraavassa postauksessa ehkä jo sitten näitä lomalla otettuja kuvia c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti