torstai 18. toukokuuta 2017

Not an Ordinary Rabbit

Viime aikoina en ole oikein jaksanut kuvailla, vaikka kevät näyttää vihdoin saapumisen merkkejä ja aurinkokin on paistanut. Pari päivää sitten sain kuitenkin aikaiseksi raahautua kameran kanssa parvekkeelle ja ottaa kuvia Georginan ja Hadeksen uusista tyyleistä!

Georgina ja Hades saivat siis uudet peruukit Lutsilta tässä kevään aikana, olisiko ollut pari kuukautta sitten pitkän odottelun jälkeen. Silmät olin jo malttamattomuuttani vaihtanut aikaisemmin talvella, kun olin tekemässä opetusharjoittelua vanhempieni luona.




Tämä peruukki on ihan kiva, mutta minusta tuntuu, ettei se kuitenkaan jää Hadekselle vaan ostan uuden D: Olen jotenkin tottunut ajatukseen, että Hadeksella olisi pitkät hiukset, ja lyhyissä hiuksissa hahmo näyttää ehkä vähän liian poikamaiselta. Toistaiseksi tämä peruukki saa nyt kuitenkin välttää kunhan saan aikaiseksi hankkia uuden. Koska peruukki on muuten kyllä ihan kiva mutta ei vaan sovi Hadeksen hahmolle, päätyy se ehkä tulevaisuudessa jonkin poikanuken käyttöön. Jos vaikka saisin sen ensimmäisen Isulini vihdoin hankittua...






Georgina on sen sijaan aivan täydellinen uusissa hiuksissaan, täsmälleen sellainen kuin ajattelinkin! Tämän nuken stailauksessa olen onnistunut kaikkein parhaiten, ei tulisi mieleenkään muuttaa tätä mitenkään. Ainut muutos, minkä saatan vielä tehdä, on vaihtaa tuon Georginan nykyisen obitsun tilalle vartalo, jonka tilasin talvella mutta jota en ole saanut käyttöön kun en omistanut hiekkapaperia tapin hiomiseen. Nyt on sitäkin hankittua, joten kropan voisi vielä vaihtaa. Tuo mukana tullut obitsu on väriltään Natural, joten se hieman riitelee kuvissa Georginan naamapalan ihon kanssa. Ostamani on väriltään White, joten se voisi sopia paremmin. Ja siinä on isompi rintavarustus, mikä sopii hahmolle >:D




Georgina ja Hades ovat aina hyvin onnistuneita myös yhteiskuvissa! Jos vähän tyhmiä käsien asentoja ei oteta huomioon... unohdan usein kuvatessa kiinnittää huomiota pikkuasioihin :P


***

Minulla on tänä viikonloppuna syntymäpäivä. Poikaystäväni osti minulle jo lahjan, joka saapui vihdoin tänään!


Jännittävä paketti...


Sisältö oli pakattu todella hyvin! Tuolla on kangaskassia, sanomalehteä, muovipussia, kuplamuovia... Ei tarvinnut pelätä, että jokin olisi rikki.


Muovipussi- ja kuplamuovikäärestä paljastui...


Dal Puki! Jee! Joka on jalkapuoli :'D Mutta sekin asia saatiin korjattua!

Olen aina tykännyt Dal Pukista, mutta en ole ostanut sitä, koska en tykkää sen stock-asusta. Minulla ei oikeasti ole eläinpuvuille mitään käyttöä. Siispä olin ilpinen, kun löysin hyväkuntoisen käytetyn yksilön nudena PullipSuomi -foorumin myyntipalstalta. Tai no olisi ne stockitkin saanut mukaan, mutta en halunnut ottaa niitä ja sain nuken kivan edullisesti. Mahtui hyvin poikaystävän suunnittelemaan synttärilahjabudjettiin!


"Moi! ^___^"

Tosi söpö! ♥ Tämän nimeksi tulee Chiyo!

Ajattelin pitkään, että en ostaisi enempää Daleja, koska olen niin tyytyväinen Dal-kaksikkooni Aihin ja Reinaan. Mutta sittem ajattelin, että voisin kuitenkin hankkia vielä kaksi lisää. Toisen söpön ja toisen aikuisemman, niin kuin Ai ja Reinakin olivat. Söpöksi valikoitui nyt Puki, ja aion hankkia sen aikuismaisemmankin vielä. Vaihtoehtoja olisi monta. Tina, Tezca, Lunatic Alice, Charlemange... täytyy vielä miettiä!


Sitten kaivoin ruuvimeisselin esiin ja vaihdoin Pukin jalkapuolen vartaloparan tilalle toisen Dalin stock-kehon, joita minulla olikin pari varalla kaapissa. Koska olen vaihtanut sekä Aille että Reinalle hybridit, ovat niiden alavartalot jääneet ylimääräisiksi ja näin ollen Chiyolle oli olemassa varaosia. Vaihtamani alavartalo taisi olla Ain, koska se on aika kellertävä kuten myös Ain naamapalan iho. Värieroa on vähän mutta ei se maata kaada.


Vaatetta päälle ja valmista tuli!

Olen tilannut tälle jo parikin peruukkia sekä obitsun hybridiä varten, joten toivon mukaan saan nuken valmiiksi jo aika pian!

Seuraavalla kerralla julkaisen Georginan kuvia toisesta kuvaussesiosta, luultavasti jo ensi viikolla. Silloin nähdään! ^__^

2 kommenttia:

  1. Oi! Ompas Chiyo suloinen! Pidän itsekkin Dal Pukista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Puki on kyllä söpö vaikka itse sanonkin :D

      Poista